Pengikut Beta...

Assalamualaikum...selamat datang ke blog fiq...semoga anda semua mendapat manfaat serta informasi yang terkini...semuanya benar-benar belaka...terima kasih...

Friday 1 February 2013

LA Diserang Zombie...

Mena Suvari


WHITNEY Port dan Mena Suvari adalah dua bintang paling diminati di Hollywood tetapi untuk minggu ini, kedua-dua wanita berambut perang itu ditukar wajah mereka seperti mayat hidup.

Bersama beberapa selebriti lain, bintang filem "The City" dan "American Pie" diberi solekan yang menakutkan untuk kelihatan seperti mayat hidup (zombie) untuk Kempen Derma Darah Zombie Palang Merah Amerika.

CANTIK?... Mena Suvari jadi mayat selepas dimekap oleh Greg Nicotero.

MENAKUTKAN...pelakon "The Client List's" Elisabeth R�hm menunjukkan wajah menakutkan selepas disolek.



Whitney, 27 dan Mena, 33, menunjukkan sokongan ke atas kempen kesedaran menderma darah itu. 

Pereka yang mempunyai wajah segar untuk rekaan di bawah jenama Whitney Eve sudah pasti tidak sesuai berada di pertunjukan fesyen dengan kulit mereput dan lubang mata ke dalam ketika dia bergaya untuk sesi penggambaran amal itu.

Ia bukan satu kebetulan kempen zombie itu dilaksanakan tidak lama selepas siri rancangan "The Walking Dead" ditayangkan buat pertama kali di rangkaian televisyen Amerika Syarikat.

Rancangan popular AMC yang dibintangi oleh aktor Britain, Andrew Lincoln, menganjurkan sesi penggambaran yang menakutkan dan juga akan membuat pengumuman umum zombie di Internet dan juga di rangkaian televisyen itu.

Greg Nicotero, produser eksekutif bersama dan juga pakar mekap artis rancangan yang memenangi anugerah Emmy adalah orang yang bertanggungjawab dalam menjadikan selebriti seperti mayat hidup.

Siri itu berdasarkan buku komik dengan tajuk yang sama, dicipta oleh Robert Kirkman, Tony Moore dan Charlie Adlard.

Baru-baru ini terdapat pengumuman bahawa rancangan "The Walking Dead" diberi lampu hijau untuk musim keempat selepas dua musim sebelum ini memecahkan rekod rating rangkaian televisyen itu.

Drama televisyen itu mengisahkan mengenai kumpulan kecil yang berjaya menyelamatkan diri pasca malapetaka dan tinggal di Atlanta, selepas mayat hidup mengambil alih tempat itu.

Walaupun bintang siri "The Walking Dead" itu tidak kelihatan, beberapa susuk berprofil tinggi menunjukkan wajah "mayat hidup" mereka dalam beberapa gambar yang diambil secara suka-suka. 

Pengarah filem "Hobbit", Peter Jackson, 50, yang berehat sebentar daripada mengarahkan filem trilogi itu bertukar menjadi mayat hidup, begitu juga dengan penyanyi kumpulan Good Charlotte, Joel Madden, 33 dan kumpulan rock yang pernah memenangi Anugerah Grammy, The Black Keys. 

Peserta "Dancing with The Stars" Maria Menounos, 34 juga meninggalkan pakaiannya yang penuh labuci itu untuk turut serta menjadi mayat hidup.



5 comments:

  1. pndai betul org tu makeup! nak jugak kene makeup mcm tuh... :D

    ReplyDelete
  2. macam real. seram tetibe tengok. hehe

    ReplyDelete
  3. Hebat betul mekap diorang ... tabik spring lah !

    ReplyDelete
  4. awesome lahh makeup dorg...memang nampak menakutkan...hehehe agak2 kat malaysia ble la ada rancangan macam tu hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...